freddyinstatia.reismee.nl

Dag 5 & 6 Onderzoek en Triple wreck

Hallo iedereen,

het is dan al weer even geleden sinds mijn laatste verhaal, maar het is een druk programma en waar ik meestal zit, is geen wifi. Maar hier dan even een verhaal over afgelopen maandag en dinsdag.

Maandag hadden wij een dag vol met onderzoeks les. We kregen eerst les over onderzoek op land en moesten daarbij ook een oefening doen. Wij kregen uitleg over het onderzoek wat wij woensdag en vrijdag in het echt gaan zien en doen. Daarna kregen wij een les over onderzoek methode onderwater. Dit gingen wij namelijk dinsdag en vandaag (donderdag) doen. Maandag dus een programma vol en daarna allemaal boodschappen doen, want het was eens tijd voor een BBQ! Heerlijke avond verder gehad.

Volgende dag proberen fit uit ons bed te komen voor de onderzoeksduiken. We gingen deze keer naar Triple Wreck wat ongeveer 18 meter diep is. Met mijn eerste duik die dag moest ik samen met Julia naar de bodem kijken. Kijken hoeveel procent van 1 bij 1 meter bestaat uit onder andere koraal, zeegras, zand ect. De tweede duik die dag was bij dezelfde locatie alleen toen werden de groepen omgedraait en moesten Julia, Callum en ik vissen tellen tijdens de duik. Ik had beide nog nooit eerder gedaan, dus voor mij was dit een super toffe ervaring.

Einde van de dag kregen we nog een presentatie over het betrekken van de bevolking bij verschillende problemen op het eiland. Daarna was het dan toch echt de beurt aan Julia en mij om te koken voor de hele groep, vega curry!

Reacties

Reacties

Carla

Hoop dat iedereen de curry lekker vond.
Aan de foto te zien zit iedereen lekker te eten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!