freddyinstatia.reismee.nl

Dag 8 - Bday

Donderdag was het tijd voor duik nummer 5 & 6 van deze trip. Ook hier moeten wij weer onderzoek uitvoeren. Hetzelfde als de vorige keer, dus vissen tellen en bodemonderzoek. Tijdens eerste duik moesten we vissen tellen met een groepje. En bij de tweede duik ging ik weer samen met Julia naar het koraal enz. kijken. We hebben veel gelachen tijdens deze duiken. Callum probeerde mijn vinnen te stelen en Michelle maakte lekker veel koprols en nog veel meer gek gedaan onderwater. Ook bij de eerste duik veel gezien. Een aantal roggen, waarvan we 1 grote steeds weer tegenkwamen. En een grote schildpad die echt super dichtbij was. Bij de tweede duik liet ik veldwerk spullen per ongeluk vallen. Gelukkig kon de begeleider die nog vangen voor mij. Oeps foutje.

Na het duiken hebben we tijd gekregen voor onze opdracht voor STENAPA. Want STENAPA kwam s' avonds langs om onze vragen te beantwoorden of meer uitleg te geven over de opdracht die we hebben. Daarna gegeten en taart, want Lyvia was jarig!