freddyinstatia.reismee.nl

Dag 9 - Karaoke

Vrijdag was een drukke dag,

Vroeg op want we gingen naar het strand en tegen de kliffen aan vogels bekijken, meten en taggen. We moesten via rotsen omhoog klimmen en vogels vinden in hun nest en eieren. Beide moesten gemeten en gewogen worden. Dit duurde tot ongeveer 9 uur. Daarna achterin de pickup truck naar de Quill.

Op de Quill ging een groepje mee naar boven met Marieke, zij zit ook bij CNSI, Zij doet daar een onderzoek naar de slangen, Hiervoor gaat zij 5 keer per week de Quill op om daar slangen te zoeken en te taggen, Wij gingen met haar mee om slangen te zoeken, helaas hebben we er deze tocht geen enkele gevonden. Maar wel weer naar nieuwe plekken geweest op de Quill met prachtig uitzicht.

Daarna was het tijd voor presentaties. Als eerste kregen wij een presentatie van iemand die werkt bij de overheid. Hij kwam ons wat meer vertellen over het los lopende vee. Daarna gingen we met de hele groep naar Fort Oranje om daar naar een meeting te gaan met iemand die gaat over tourisme. Dit was echt heel leuk en we kregen ook nog allemaal een t-shirt mee naar huis.

Het was vrijdag avond dus dat betekend KARAOKE! Dit keer ging iedereen mee en ook een leraar ging ook mee. Nou we hebben ons weer vermaakt en lekker vals gezongen.

Willy

Ik hou het liever bij een tuinslang. Ik weet hoe die eruit ziet en ongevaarlijk is haha.