freddyinstatia.reismee.nl

Dag 1 - Eerste dag

Hallo iedereen,

Woensdag zijn wij aangekomen op Statia, maar eerst hadden we nog even een overstap op Sint Maarten en hebben we een biertje gedronken op het beroemde strand, waar al die vliegtuigen over het strand aankomen.

Daarna in een klein vliegtuigje naar Statia, helaas was het al donker en konden we niet al te veel zien, maar wat was het leuk. We slapen in het gebouw van CNSI. De jongens op 1 kamer en de meiden op een andere. Wij hebben ook nog een kamergenoot die onderzoek doet naar schildpadden op het eiland. s' Avonds zijn wij naar "Town" gegaan, want het was Statia day. We waren allemaal heel moe dus we zijn niet te lang gebleven. Het was wel een leuke ervaring!

De volgende ochtend waren wij vrij dus besloten we met z'n alle te gaan zwemmen bij het strandje. Heerlijk dit weer!

Daarna nog een biertje gedronken. Toen we terug liepen naar de accomodatie kregen we een lekkere tropische regenbui over ons heen. Snel maar omkleden en opfrissen, want we hadden nog een praatje van CNSI en daarna Science Café.

Dit was nog even een foto van mij met ons huisdier van die avond.

Tonny

Leuk huisdier!

Carla

Als je hem mee neemt, graag naar Leeuwarden .

Ellis

Wat is dat voor een apparaat?????

Jacqueline

Lijkt wel uit de kluit gegroeide vlieg