freddyinstatia.reismee.nl

Dag 10 - Charles Brown

Vrije dag!

Het is weer weekend, dus dat betekend lekker vrij. De meeste waren nog kapot van de avond ervoor dus niet iedereen is s' ochtends naar Zeelandia gegaan om daar afval op te gaan ruimen. Bij dat strand is een dump en door de regen van afgelopen tijd ligt er veel afval op het strand. STENAPA ging dit opruimen met vrijwilligers. Zelf ben ik ook niet geweest, maar zo zag het eruit.

Daarna wel weer een duik gemaakt. We gingen een wrak duik maken op zo'n 28 meter diepte. Er ligt hier een schip was ze zelf hebben laten zinken, de Charles Brown. Dit was echt een super leuke duik vond ik zelf! Ik ga snel proberen alle filmpjes van mijn GoPro te bekijken en te delen, maar ik ben bang dat ik dat pas thuis ga doen.

Voor de duik blij!

En na de duik blij!

Reacties

Reacties

Tonny

You look so happy sis ??

Tonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!